👩⚕️ 📞 Повідомлення з Електронної системи охорони здоровʼя (ЕСОЗ) з кодом підтвердження, номером е-рецепта або е-направлення з 20 лютого 2025 року надходитимуть у Viber. СМС при цьому залишаться як гарантований канал доставлення таких повідомлень.
👩⚕️ 📞 Повідомлення з Електронної системи охорони здоровʼя (ЕСОЗ) з кодом підтвердження, номером е-рецепта або е-направлення з 20 лютого 2025 року надходитимуть у Viber. СМС при цьому залишаться як гарантований канал доставлення таких повідомлень.
👉 У разі наявності в пацієнта Viber повідомлення з ЕСОЗ першочергово надсилатиметься саме цим каналом зв'язку. У разі відсутності у пацієнта Viber йому буде доставлено СМС.
Якщо пацієнт не має телефону❓
🙋🏻♂️ Пацієнти, котрі не мають телефону, як і раніше, зможуть отримати інформаційну довідку.
✅ При реєстрації в електронній системі охорони здоров’я пацієнтів, які не мають телефону, з типом методу автентифікації пацієнта «за документами» лікар створює е-рецепт, е-направлення та роздруковує інформаційну довідку, яка дублює ту ж інформацію, що у е-рецепті чи е-направленні, а також додатково код підтвердження.
🔎 Якщо обрана автентифікація через іншу особу (для дітей до 14 років або для недієздатних осіб як додатковий спосіб автентифікації), то повідомлення надходитиме одному з батьків або законному представнику.
ЗакОВА>підписуйся